لیفت با نخ روشی برای جوانسازی ، بالا بردن پوست و یا لیفت صورت می باشد، که امروزه به دلیل هزینه مناسب و غیر تهاجمی بودن و تاثیر بالا و دور بودن از خطرات ناشی از جراحی ها ، بسیار محبوب شده است. در این روش نیازی به جراحی نیست و پزشک با استفاده از نخ ، تغییراتی را در زیر پوست ایجاد می کند. به نحوی که پوست بالا بیاید و سفت شود. این نخ ها با تحریک پوست موجب کلاژن سازی و در نهایت جوان سازی پوست صورت می شوند. با مراجعه به کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر شهرزاد ترابی پور که در تهران بهترین است ، می توانید بهترین خدمات را دریافت کنید.

انواع لیفت با نخ

از سه نوع نخ برای انجام لیفت استفاده می شود. ضخامت نخ ها بسیار کم و در حدود یک تار مو می باشد.

  • نخ های جذبی : این نخ ها از مواد زیست سازگار ساخته شده ، که بعد از مدتی جذب بدن می شوند. در واقع بافت های بدن نسبت به این نخ ها واکنشی نشان نمی دهند. به همین دلیل بعد از جذب ، نتایج حاصل از آن به خوبی قابل مشاهده است.
  • نخ های غیرقابل جذب : این نخ ها از فیبرهای سنتتیک یا طلا ساخته شده و جذب بدن نمی شوند و می توان گفت تا آخر عمر فرد ، در زیر پوست باقی می ماند.از این نوع نخ برای مشکلات حاد و جدی پوست استفاده می شود. مثلا برای استفاده از لیفت های قوی گردن این نوع نخ کاربرد دارد.
  • نخ های ترکیبی : ساختار این نخ ها به گونه است که بخشی از آن در پوست به صورت تکه های ریز باقی می ماند و بخشی از آن توسط بدن جذب می شود. نخ های “سیلوئت اینستالیفت” از معروف ترین و مشهورترین این نوع نخ ها هستند. تکه های باقی مانده در زیر پوست به قدری کوچک هستند که از بیرون قابل مشاهده نمی باشند و با گذشت زمان نیز این اثرات باقی مانده را در زیر پوست خود احساس نخواهید کرد.البته از مشکلات این روش می توان به این نکته اشاره کرد که اگر جایگذاری و فیکس شوند، به سختی قابل جا به جایی خواهند بود.

مزایای لیفت با نخ

با مراجعه به بهترین دکتر پوست و مو در تهران ، قطعا از مزایای لیفت با نخ که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم ، بهره مند خواهید شد :

  • نتیجه بسیار طبیعی و زیبا از مهم ترین مزایای این روش می باشد.
  • این روش بی خطر بوده
  • نیاز به مراقبت خاصی ندارد.
  • آمادگی قبلی برای انجام لیفت لازم نیست.
  • نتایج حاصل و تغییرات بلافاصله قابل مشاهده می باشد.
  • با گذشت زمان تاثیرات آن بهتر می شود.
  • نخ های به کاربرده شده قابل مشاهده و لمس نمی باشند.
  • دوران نقاهت کوتاهی دارد.
  • بدون نیاز به بیهوشی می باشد.
  • نسبت به سایر روش ها ارزان تر می باشد.

لیفت با نخ در چه مواردی کاربرد دارد ؟

معمولا لیفتینگ صورت برای قسمت هایی که خاصیت انعطاف پذیری ندارند و شل و آویزان شده اند ، کاربرد دارد. از جمله مواردی که قابل اصلاح با لیفت نخ هستند ، گونه ها ، خط ابرو ، پیشانی ، خط فک ، نواحی زیر چشم و غیره می باشند. با استفاده از لیفتنیگ می توان چشم ها و ابرو ها را کشید و حالت آن ها را تغییر داد ؛ بطوری که چهره شاداب تر نشان داده شود و افتادگی ابرو ها از بین برود. همینطور از کاربرد های دیگر لیفت با نخ از بین بردن چین و چروک ها می باشد که با کشیدن قسمت هایی از پوست به عقب میتوان آن ها را از بین برد و در نتیجه پوست صاف و یکدست شود. از دیگر موارد استفاده از این نخ ها در کوچک کردن و اصلاح فرم بینی است که روشی بدون جراحی و کم هزینه می باشد. همانطور که از پیش اشاره شد نخ های لیفت ، با تحریک کلاژن سازی بر روی جوان سازی ، ترمیم زخم ها ، بهبود وضعیت پوست و هم چنین استحکام و لطافت پوست تاثیر گذارند. اگر به بهترین کلینیک پوست مو و زیبایی در تهران مراجعه کنید این موارد توسط دکتر ترابی پور به نحو عالی برای شما به انجام می رسد.

لیفت صورت با نخ کلاژن در بهترین کلینیک زیبایی تهران

ماندگاری و دوام لیفت با نخ چقدر است؟

ماندگاری و دوام لیفت به شرایط مختلفی بستگی دارد از جمله : شرایط خود فرد ، انتخاب یک پزشک مجرب در این زمینه و همچنین مراقبت ها و رسیدگی های پس از آن. به طور میانگین دوام لیفتینگ در حالت نرمال 12 تا 18 ماه می باشد. که با انجام مجدد آن می توان نتایج حاصل را حفظ کرد. علت این امر استفاده از نخ های جذبی یا نیمه جذبی می باشد؛ زیرا نخ های دائم عوارض هایی دارند که جزء در مواقع خاص توصیه نمی شوند.

لیفت شقیقه با نخ

با افزایش سن ، پوست چربی های خود را از دست داده و چشم و ابرو ها حالتی افتاده پیدا می کنند و چشم ها از حالت طبیعی خود کوچک تر به نظر می رسند. یا حتی در برخی افراد با سنین کمتر به دلایل مختلف ممکن است چشم و یا ابرو ها افتاده باشند و فرد از این حالت راضی باشد و نیاز به تغییر را در خود احساس کند. در اینصورت برای از بین بردن این حالت ها لیفت شقیقه می تواند روشی موثر باشد. افراد بالای 22 سال کاندیدای مناسبی برای لیفت شقیقه هستند. البته در صورتیکه سلامت عمومی فرد مشکلی نداشته باشد و یا دچار بیماری خاصی نباشد. هم چنین در نظر داشته باشید لیفت شقیقه با نخ برای کشیدن نواحی کناری و خارجی گوشه چشم و ابروها کاربرد دارد و تاثیر گذار خواهد بود و چین و چروک های قسمت پیشانی را برطرف نمی کند.

کاربرد لیفت با نخ - دکتر ترابی پور

عوارض لیفت با نخ

در صورتیکه برای انجام لیفت به پزشک متخصص و کلینیک های معتبر مراجعه کنید و اقدامات قبل و بعد از آن را جدی بگیرید و رعایت کنید ،دچار عارضه ای نخواهید شد. اما در ادامه چند مورد از عوارض جانبی آن را بررسی خواهیم کرد:

  • عفونت پوستی
  • درد و یا تورم و کبودی خفیف
  • حساسیت و واکنش آلرژیک
  • عدم تقارن که تا حد زیادی به مهارت پزشک بستگی دارد.
  • حساسیت به نور آفتاب
  • خون ریزی به علت آسیب به رگ های خونی
  • ممکن است نخ های به کار برده شده بعد از لیفت حرکت کنند.
  • بی حس شدن پوست صورت

پس برای اینکه از عارضه های احتمالی پروسه لیفت با نخ دور بمانید به بهترین دکتر پوست و مو در تهران ، مراجعه کنید.

لیفت پوست صورت با نخ PDO توسط بهترین دکتر پوست و مو در تهران

بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ؟

هر چند هر دو روش بالا در جوان سازی پوست و لیفتینگ صورت کاربرد دارند؛ اما هر یک عملکرد متفاوتی با دیگری دارند.همچنین روند درمانی هریک متفاوت است. انتخاب هر یک از این روش ها با توجه به نیاز پوست شما توسط بهترین دکتر پوست و مو تهران مشخص خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله