فیلر و یا تزریق ژل در جهت پرکردن ،حجم دهی و نیز اصلاح فرم لب ها توسط متخصصین پوست و مو است که این فرآیند را تزریق ژل لب می گوییم. تزریق ژل در لب مدل های مختلفی دارد که می توان از آن به مدل عروسکی ، روسی، باربی و غیره نام برد. این نامگذاری ها به دلیل شباهت این لب ها با این مدل ها است. چندین سال پیش تزریق فیلر لب توسط اسید هیالورونیک انجام می شد که این اسید سبب تقویت و پرکننده بافت نرم لب می شود. ژل ها انواع مختلفی دارند که توسط برندهای مختلف تولید می شوند. به گفته دکتر شهرزاد ترابی پور ، بهترین دکتر جوانسازی پوست در تهران ؛ فیلر لب بدون جراحی و در جهت زیبایی در دنیا توانسته انقلابی عظیم به پا کند.

تزریق ژل لب - دکتر شهرزاد ترابی پور

چرا هیالورونیک اسید بهترین فیلر است؟

هیالورونیک اسید یکی از کم عوارض ترین، معروف ترین و موثرترین پرکننده های لب می باشد. این اسید به شکل طبیعی در بافت مفاصل ، چشم و پوست یافت می شود که در خارج سلول است. آب موجود در پوست ، جذب اسید هیالورونیک می شود به طوری که پوست نیز با این اسید به شکل مطلوبی هیدراته می شود. با افزایش سن حجم بافت چربی ، ماهیچه ها ، بافت پوستی و استخوانی بدن مخصوصا در پوست کاهش می یابد. از این رو از دست دادن این حجم ها سبب می شود خطوط عمیق ، سطحی ، چین و چروک ، ایجاد خط خنده ، لب ، چانه و افتادگی در گونه ها به وجود آید. با تزریق فیلر تمام این موارد رفع می شود و ساختاری مناسب را ایجاد می کند. اثرات تزریق بلافاصله بعد از انجام قابل مشاهده می باشد.

مزایای تزریق ژل لب

همان طور که در ابتدای مقاله شرح دادیم ، تزریق فیلر به لب در جهت حجم دهی و رفع غیر قرینگی در لب افراد انجام می شود. افرادی که لب های باریک دارند با تزریق ژل لب توسط بهترین نوع ژل ، حجم لب را به شکل طبیعی افزایش می دهند.
اگر شخصی از فرم جدید لب خود ناراضی بود نگران نباشد زیرا تزریق ژل تاثیری موقتی دارد که نهایتا 6 ماه ماندگاری دارد .
در این پروسه زیبایی دکتر خوب تزریق ژل لب در تهران می تواند به شکل مطلوبی میزان حجم دهی به لب را کنترل کند و در نهایت باید بگوییم که درد خاصی ندارد و با پمادهای بی حسی و یا تزریق آمپول بی حسی بیمار در حین تزریق هیچ دردی حس نمی کند. این فرآیند زیبایی عوارضی بسیار کم مانند تورم و کبودی زودگذر دارد.

عوارض تزریق فیلر لب

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران باید قبل از انجام این پروسه زیبایی ، تاریخچه پزشکی بیمار را بررسی کند که اگر داروهای خاصی به عنوان مثال آسپرین یا ایبوپروفن به دلیل سابقه بیماری مصرف می کند باعث رقیق شدن خون و در نهایت کبودی بیشتر بیمار می شود.
یا مثلا اگر سابقه تبخال دارید ، باید پزشک را مطلع کنید ، زیرا ممکن است سوزن سبب تحریک و به وجود آمدن تبخال شود. اگر باردار هستید و یا در زمان شیردهی به سر می برید از انجام این کار تا پس از طی کردن این دوره ها خودداری کنید.
حتی در صورتی که می دانید به مواد ژل حساسیت دارید و یا اینکه دچار اختلالات عصبی هستید به شما پیشنهاد می کنیم که تزریق ژل لب گزینه مناسبی برای شما نمی باشد.

توصیه های قبل از تزریق ژل لب

از مهمترین توصیه هایی که می شود به افراد مختلف کنیم این است که حتما یک کلینیک زیبایی که دارای امکانات پیشرفته و مدرن می باشد را با پزشکی متبحر و با تجربه انتخاب کنیم. برند ژل بسیار مهم است حتما از یک برند معتبر استفاده کنید . فراموش نکنید که این یک پروسه زیبا سازی است و باید برای انجام آن هزینه کنید. توصیه می کنیم که ژل های هیالورونیک اسید از بهترین انواع تزریق به لب ها می باشند. برای جلوگیری از رقیق شدن خون ، 2 هفته قبل از تزریق ژل به لب از داروهای رقیق کننده استفاده نکنید. 24 ساعت قبل از انجام آن نیز الکل مصرف نکنید.

انواع تزریق ژل لب

امروزه بیشتر افراد برای زیباتر شدن سعی بر این دارند تا لب هایشان را شبیه به کشورهای دیگر و یا بازیگران محبوب خود کنند. تزریق ژل لب مدل های مختلفی دارد که در ایران بیشتر مدل های روسی، طبیعی و عروسکی انجام می شود. این مدل ها شامل موارد زیر می باشند :

  • تزریق به شکل لب روسی : این مدل امروزه بسیار بیشتر از هر زمان دیگری محبوب شده است. تزریق فیلر به نمایان شدن و برجسته بودن حداکثری لب ها توجه ویژه ای می شود. برای نتیجه مطلوب از این تزریق باید بدانید که تبحر و سابقه پزشک در انجام این پروسه زیبایی بسیار تاثیر گذار است. اگر پزشک تکنیک مناسبی در انجام تزریق نداشته باشد ، اردکی شدن لب ها می تواند نتیجه ای منفی در ظاهر صورت فرد بگذارد.
  • تزریق ژل لب عروسکی یا باربی : این متد در افرادی پیاده می شود که خیلی دوست دارند فرم لب های آن ها به شکل باربی شود. دقت داشته باشید که اگر در انجام این فرآیند زیبایی ، زیاده روی شود چهره افراد از حالت طبیعی خارج می شود . در این مدل لب پایین از بالا حجیم تر است و ناحیه 7 لب بالا نیز تقویت می شود.وظیفه یک متخصص خوب این است که با داشتن وجدان کاری افراد را مجاب کند که در حد معمول تزریق ژل به لب را انجام دهند.
  • مدل طبیعی : این مدل همان نچرال است ، یکی از محبوب ترین انواع فیلرهای زیبایی می باشد . مشکلاتی نظیر عدم تقارن ، چین و چروک و مشکلات ظاهری لب پایین و بالا را به میزانی از بین می برد که بعد از تزریق ،حالت طبیعی لب از بین نرود .
  • مدل چاک دار : در این مدل لب پایینی در قسمت وسط، چاک دار می شود.
  • تزریق ژل لب مدل گرد : همان طور که از اسمش پیداست در این مدل لب ها به شکل گرد در می آیند . تزریق به گونه ای انجام می شود که لب های بالایی از پایینی حجیم تر می باشند.
  • مدل قلبی : این تکنیک نسبت به بقیه موارد ذکر شده شکل خاص تری ایجاد می کند که در بین زنان طرفداران زیادی دارد.
  • مدل سوتی : در این روش به گونه ای لب ها حجیم می شوند که فضای خالی در بین آن ها ایجاد شود.
  • مدل گرد : لب ها در این مدل به شکل گرد تبدیل می شوند. تزریق ژل لب در تهران ، در این مدل به شکلی است که لب های بالا نسبت به پایینی حجیم تر می باشد.
  • تزریق ژل به گوشه لب : در این تکنیک پزشک ماده پر کننده را به شکلی به لب ها تزریق می کند که در اثر خطای دید کوچک تر دیده می شوند.

قبل از اینکه بهترین دکتر تزریق ژل در تهران اقدام به تزریق فیلر لب کند ، درباره مدل آن با مشتری مشورت می کند و در نهایت با نظر یکدیگر نسبت به مدلی که به چهره فرد می آید ، این پروسه انجام می شود.

توصیه های بعد از تزریق ژل به لب

برای مراقبت از ژل تزریق شده ، غذاها و مایعات داغ را به مدت 2 هفته کنار بگذارید. سعی کنید نواحی تزریق شده را دست نزنید.برای جلوگیری از کبودی بعد از تزریق می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید و یا کرم هایی جهت جلوگیری از کبودی استفاده کنید. داروهای مسکن مانند آسپرین ،خون را رقیق می کند و کبودی را افزایش می دهد ، بنابراین سعی کنید از مصرف آن ها بعد از تزریق نیز خودداری کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله